Desktop Central
תוכנה לניהול תחנות עבודה ומכשירים סלולאריים
Desktop Central הוא פתרון אחוד לניהול תחנות קצה (UEM) המסייע בניהול שרתים, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טלפונים סלולאריים וטאבלטים ממקום אחד. זוהי מערכת ניהול מודרנית עם ממשק נוח הניתנת להתאמה ולשינוי בהתאם לצרכי הארגון.
Desktop Central מרחיב את שירותי ניהול עמדות הקצה המסורתי ומציע עומק והתאמה אישית רבה יותר. ביצוע פעולות אוטומטיות בתחנות קצה כמו התקנת תוכנות, התקנת עדכוני תוכנה, התקנת אימג'ים, והתקנת מערכות הפעלה (OS). בנוסף לכך, המערכת מאפשרת לכם לנהל נכסי IT, ניהול רישיונות לתוכנות, מעקב סטטיסטי אודות השימוש בתוכנות, ניהול שימוש בהתקני USB, השתלטות על תחנות קצה ועוד.
Desktop Central תומכת במערכות הפעלה מסוג Windows, Mac ו-Linux ומאפשרת לנהל מכשירים סלולאריים, לקבוע ולהחיל מדיניות של אופן השימוש במכשירים, לקבוע את הגדרות המכשיר, השימוש באינטרנט אלחוטי (Wifi), שימוש ב-VPN, חשבונות דואר אלקטרוני ועוד. כמו כן, תוכלו גם להגביל את השימוש באפליקציות, שימוש במצלמה, שימוש בדפדפן, אבטחת המכשירים על ידי החלת קוד גישה להתחברות למכשיר, שליטה מרחוק על המכשיר ועוד. נהלו את כל מכשירים הסלולאריים והטאבלטים שלכם בעלי מערכות הפעלה iOS, Android ו-Windows מממשק ניהול אחד.
למה DesktopCentral?

ניהול עדכונים
אבטחו את הרשת שלכם על ידי התקנה אוטומטית של עדכוני Windows, Mac ו-Linux ועדכונים של תוכנות אחרות.

אבטחת עמדות קצה
חזקו את אבטחת עמדות הקצה בארגון על ידי ניטור ושליטה במכשירים ואפליקציות הרשת המותקנים בארגון שלכם.

שליטה מרחוק
אבחנו ופתרו בעיות בעמדות הקצה על ידי שיתוף מסך רב-משתמשים, העברת קבצים, הקלטת מסך ועוד.

התקנת תוכנות
התקינו תוכנות בכל עמדות הקצה ברשת שלכם בכמה לחיצות פשוטות תוך שימוש ב-4,500 תבניות יישומים המוגדרים מראש.

התקנת מערכת הפעלה
צרו אימג'ים והתקינו מערכות הפעלה באופן אוטומטי על מחשבי Windows יחד עם דרייברים הכרחיים ויישומים נוספים.

ניהול מודרני
ניהול מקיף לציוד הרשת במערכת אחידה הכולל את מכשירי הסלולאר ומחשבי windows 10.

ניהול מכשירים סלולאריים
הגדירו, נהלו ואבטחו את המכשירים הסלולאריים בארגון שלו באמצעות Mobile Device Manager.

ניהול נכסי IT
נהלו נכסי חומרה ותוכנה ברשת הארגונית ועקבו אחר מצב הרישיונות של התוכנות והאחריות לרכיבי החומרה ביעילות.

תצורות
למעלה מ-25 תצורות מוגדרות מראש כולל ניהול צריכת החשמל, ניהול התקני USB, מדיניות אבטחה ועוד.
מערכות הפעלה נתמכות

Windows

Linux

Android

Android

macOS

tvOS

Chrome OS

iPadOS
לקוחות בארץ















Desktop Central זמינה ב-4 גרסאות שונות
גרסה
חינמית-
ניהול עד 25 מחשבים & מכשירים סלולאריים.
-
התקנת עדכוני תוכנה
-
התקנת תוכנות
-
ניהול נכסים
-
תצורות עבודה
-
כלי מערכת של Windows
-
שליטה מרחוק
-
התקנת מערכות הפעלה ל-4 מחשבים ושרת אחד
-
אבטחת נקודות קצה (Add-on)
גרסת
Professional-
התקנת עדכוני תוכנה
-
התקנת תוכנות
-
ניהול נכסים
-
תצורות עבודה
-
כלי מערכת של Windows
-
שליטה מרחוק
-
דוחות התחברות משתמשים
-
ניהול מכשירים סלולאריים (Add-on)
-
התקנת מערכות הפעלה (Add-on)
-
אבטחת נקודות קצה (Add-on)
גרסת
Enterprise-
אופטימיזציה לרוחב פס
-
פורטל שירות עצמי
-
תוכנות אסורות וחסימת קבצי EXE
-
מדידת שימוש בתוכנות
-
ניהול רישיונות
-
הקלטת התחברויות מרחוק
-
ניהול התקני USB
-
חיבור דו-שלבי (2FA)
-
ניהול מכשירים סלולאריים (Add-on)
-
התקנת מערכות הפעלה (Add-on)
-
אבטחת נקודות קצה (Add-on)
גרסת
UEM-
ניהול מכשירים סלולאריים
-
ניהול מתקדם למכשירי Windows 10
-
התקנת מערכות הפעלה
-
אבטחת נקודות קצה (Add-on)