הצטרפו ללמעלה מ-100,000
צוותי Helpdesk בתחום ה-IT
המשתמשים ב-ServiceDesk Plus

תמיכה במשתמשי קצה, העצמת טכנאים.

חדש! ניהול שירותים ארגוני

נהלו את אספקת השירותים בפונקציות עסקיות שונות בארגון, כגון: משאבי אנוש, לוגיסטיקה, מחלקה משפטיות ומחלקות ארגוניות אחרות באמצעות ServiceDesk Plus. למדו עוד

ServiceDesk Plus - תוכנת IT help desk

 ServiceDesk Plus הוא פתרון שובר שיווין בהפיכת צוותי IT מ"מכבי שריפות" למספקי שירות לקוחות מדהימים. הוא מספק נראות רחבה ושליטה מרכזית בהתמודדות עם בעיות ה-IT בארגון כדי להבטיח שהארגון לא יסבול מהשבתות. כבר למעלה מ-10 שנים, היא משפרת את חייהם של מיליוני אנשי IT, משתמשי קצה ובעלי עניין כאחד.

נבנה כדי להעצים את יכולות ה-IT Help Desk

Best practice ITSM

שיטות עבודה מומלצות של ITSM

Powerful integrations with IT management

איטגרציות עם אפליקציות ניהול IT

Smart automation

אוטומציות חכמות

Extensive reporting capabilities

יכולות דיווח נרחבות

Codeless customizations

התאמות אישיות ללא צורך בכתיבת קוד

Deploy on cloud or on-premises

גירסה בענן או גירסה מקומית

הטמעה, הדרכה ותמיכה בעברית
של ServiceDesk Plus

מהדורות ServiceDesk Plus

גרסת Standard

תוכנת IT Help Desk
הפתרון המושלם להתחלה נכונה עם מערכת קריאות שירות.
  • ניהול תקלות
  • פורטל שירות עצמי
  • מאגר ידע
  • ריבוי שפות
  • ניהול SLA
  • דוחות

גרסת Professional

ניהול נכסים
הפתרון הנכון עבור ניהול נכסים משולב בארגון שלך.
  • כל מה שקיים בגרסת ה-Standard
  • סריקה וגילוי של נכסי IT
  • ניהול תוכנות
  • דוחות נכסים
  • ניהול רכש
  • ניהול חוזים

גרסת Enterprise

ITIL + ניהול פרויקטים
פתרון ITIL מלא עם כל הפיצ'רים הנדרשים למתן שירותי IT.
  • כל מה שקיים בגרסאות האחרות
  • ניהול בעיות
  • ניהול שינויים
  • ניהול פרויקטים
  • קטלוג השירות
  • CMDB

שחררו את העוצמה של 360° ITSM

שיטות עבודה מומלצות של ITSM שנבנו עבור ה-IT Help Desk שלך

incident management

ניהול תקלות

שלטו ב-Help Desk שלך

צמצמו את ההשבתות, שפרו את אפקטביות העובדים, עמדו ב-SLA ונהלו את כלל מעגל החיים של תקלות IT.

למד עוד...

Service Catalog

קטלוג השירות

תעלו את אספקת השירות
צרו ופרסמו את קטלוג השירות שלכם עם רמות SLA שונות ומותאמות ותהליכי אישורים. אפשרו רמת שביעות רצון גדולה יותר מצד משתמשי הקצה וראיה רחבה מצד אנשי ה-IT

למד עוד...

Reports

דוחות

קבלו החלטות עם המידע הנכון
השתמשו בדוחות מערכת ודוחות מותאמים אישית על מנת לקבל תובנות נכונות על התפקוד. עקבו אחר הביצועים של ה-Help Desk בזמן אמת עם דשבורדים מותאמים.

למד עוד...

Problem Management

ניהול בעיות

שפרו את היעילות
סווגו נתחו וטפלו בבעיות עד סגירתן. נתחו את הסיבות והפחיתו אירועים חוזרים בניהול ה-IT שלכם.

למד עוד...

CMDB

CMDB

תסתכלו על התמונה הגדולה
עקבו ונהלו את כל רכיבי התצורה ומפו את יחסי התלות בינהם. נתחו באופן חזותי את ההשפעות ההדדיות טרם קבלת החלטות.

למד עוד...

Integrations

אינטגרציות

שלבו מערכות IT אחרות
תוכלו להנות מאינטגרציות עם תוכנות המנטרות ומנהלות את הרשת, אפליקציות, מחשבים ו-Active Directory. קבלו ראיה של 360 מעלות על ה-IT בארגון.

למד עוד...

Change Management

ניהול שינויים

נהלו שינויים בדיוק מירבי
תכננו, אשרו והטמיעו שינויים בארגון תוך הגדרת תהליכים אוטומטיים ודאגו שלא יהיו שינויים לא מורשים בארגון.

למד עוד...

IT Project Management

ניהול פרויקטי IT

נהלו פרויקטים בתחום ה-IT
צרו פרויקטים, נהלו משאבים ועקבו אחר ההתקדמות. שלבו פרויקטי IT עם בקשות ושינויים על מנת ולטייב את מתן שירותי ה-IT בארגון.

למד עוד...

Asset Management

ניהול נכסים

פשט את ניהול הנכסים שלך
גלו, נהלו ועקבו אחר חומרת ה-IT והתוכנות שלכם במקום אחד. שפרו את ניצול הנכסים שלכם, הימנעו מפגיעות והקפידו על שימוש חוקי ברישיונות.

למד עוד...

ServiceDesk Plus נמצאת בשימוש על ידי

אינטגרציות עם פתרונות נוספים

DesktopCentral – ניהול תחנות עבודה ומכשירים ניידים.

Applications Manager – ניטור ביצועי יישומים ארגוני.

ADSelfService Plus – הקשחת סיסמאות, איפוס סיסמאות עצמי ופתרון SSO.

ADManager Plus – ניהול ודוחות על Active Directory.

Password Manager Pro – סיסמאות ארגוניות מנהולות.

Analytics Plus = ניתוח נתונים מתקדם עבור ה-IT.

OpManager – ניטור ביצועי הרשת.

Site 24×7 – ניטור ביצועי הרשת (בענן).

ServiceDesk Plus Integrations

משאבים וכלים חינמיים

יעלו את זמן הטיפול בתקלות והציעו תמיכה מעולה לעובדים וללקוחות.

מגוון רחב של כלים ומשאבים שיעזרו ויסייעו לצוותי ה-IT לייעל ונהל את השירותים הניתנים על ידם.

additional resources