הצטרפו ללמעלה מ-100,000
צוותי Helpdesk בתחום ה-IT
המשתמשים ב-ServiceDesk Plus
תמיכה במשתמשי קצה, העצמת טכנאים.
חדש! ניהול שירותים ארגוני
נהלו את אספקת השירותים בפונקציות עסקיות שונות בארגון, כגון: משאבי אנוש, לוגיסטיקה, מחלקה משפטיות ומחלקות ארגוניות אחרות באמצעות ServiceDesk Plus. למדו עוד
ServiceDesk Plus - תוכנת IT help desk
ServiceDesk Plus הוא פתרון שובר שיווין בהפיכת צוותי IT מ"מכבי שריפות" למספקי שירות לקוחות מדהימים. הוא מספק נראות רחבה ושליטה מרכזית בהתמודדות עם בעיות ה-IT בארגון כדי להבטיח שהארגון לא יסבול מהשבתות. כבר למעלה מ-10 שנים, היא משפרת את חייהם של מיליוני אנשי IT, משתמשי קצה ובעלי עניין כאחד.
נבנה כדי להעצים את יכולות ה-IT Help Desk
שיטות עבודה מומלצות של ITSM
איטגרציות עם אפליקציות ניהול IT
אוטומציות חכמות
יכולות דיווח נרחבות
התאמות אישיות ללא צורך בכתיבת קוד
גירסה בענן או גירסה מקומית
הטמעה, הדרכה ותמיכה בעברית
של ServiceDesk Plus
מהדורות ServiceDesk Plus
גרסת Standard
תוכנת IT Help Desk-
ניהול תקלות
-
פורטל שירות עצמי
-
מאגר ידע
-
ריבוי שפות
-
ניהול SLA
-
דוחות
גרסת Professional
ניהול נכסים-
כל מה שקיים בגרסת ה-Standard
-
סריקה וגילוי של נכסי IT
-
ניהול תוכנות
-
דוחות נכסים
-
ניהול רכש
-
ניהול חוזים
גרסת Enterprise
בעיות + שינויים + פרוייקטים + CMDB-
כל מה שקיים בגרסאות האחרות
-
ניהול בעיות
-
ניהול שינויים
-
ניהול פרויקטים
-
קטלוג השירות
-
CMDB
שחררו את העוצמה של 360° ITSM
שיטות עבודה מומלצות של ITSM שנבנו עבור ה-IT Help Desk שלך
ניהול תקלות
שלטו ב-Help Desk שלך
צמצמו את ההשבתות, שפרו את אפקטביות העובדים, עמדו ב-SLA ונהלו את כלל מעגל החיים של תקלות IT.
למד עוד...קטלוג השירות
תעלו את אספקת השירות
צרו ופרסמו את קטלוג השירות שלכם עם רמות SLA שונות ומותאמות ותהליכי אישורים. אפשרו רמת שביעות רצון גדולה יותר מצד משתמשי הקצה וראיה רחבה מצד אנשי ה-ITדוחות
קבלו החלטות עם המידע הנכון
השתמשו בדוחות מערכת ודוחות מותאמים אישית על מנת לקבל תובנות נכונות על התפקוד. עקבו אחר הביצועים של ה-Help Desk בזמן אמת עם דשבורדים מותאמים.ניהול בעיות
שפרו את היעילות
סווגו נתחו וטפלו בבעיות עד סגירתן. נתחו את הסיבות והפחיתו אירועים חוזרים בניהול ה-IT שלכם.CMDB
תסתכלו על התמונה הגדולה
עקבו ונהלו את כל רכיבי התצורה ומפו את יחסי התלות בינהם. נתחו באופן חזותי את ההשפעות ההדדיות טרם קבלת החלטות.אינטגרציות
שלבו מערכות IT אחרות
תוכלו להנות מאינטגרציות עם תוכנות המנטרות ומנהלות את הרשת, אפליקציות, מחשבים ו-Active Directory. קבלו ראיה של 360 מעלות על ה-IT בארגון.ניהול שינויים
נהלו שינויים בדיוק מירבי
תכננו, אשרו והטמיעו שינויים בארגון תוך הגדרת תהליכים אוטומטיים ודאגו שלא יהיו שינויים לא מורשים בארגון.ניהול פרויקטי IT
נהלו פרויקטים בתחום ה-IT
צרו פרויקטים, נהלו משאבים ועקבו אחר ההתקדמות. שלבו פרויקטי IT עם בקשות ושינויים על מנת ולטייב את מתן שירותי ה-IT בארגון.ניהול נכסים
פשט את ניהול הנכסים שלך
גלו, נהלו ועקבו אחר חומרת ה-IT והתוכנות שלכם במקום אחד. שפרו את ניצול הנכסים שלכם, הימנעו מפגיעות והקפידו על שימוש חוקי ברישיונות.ServiceDesk Plus נמצאת בשימוש על ידי
אינטגרציות עם פתרונות נוספים
DesktopCentral – ניהול תחנות עבודה ומכשירים ניידים.
Applications Manager – ניטור ביצועי יישומים ארגוני.
ADSelfService Plus – הקשחת סיסמאות, איפוס סיסמאות עצמי ופתרון SSO.
ADManager Plus – ניהול ודוחות על Active Directory.
Password Manager Pro – סיסמאות ארגוניות מנהולות.
Analytics Plus = ניתוח נתונים מתקדם עבור ה-IT.
OpManager – ניטור ביצועי הרשת.
Site 24×7 – ניטור ביצועי הרשת (בענן).
משאבים וכלים חינמיים
יעלו את זמן הטיפול בתקלות והציעו תמיכה מעולה לעובדים וללקוחות.
מגוון רחב של כלים ומשאבים שיעזרו ויסייעו לצוותי ה-IT לייעל ונהל את השירותים הניתנים על ידם.