ManageEngine Menu
 
search

IT Help Desk
ושירות לקוחות

קבלת מודעות ושליטה על ה-IT בארגון ועל תמיכה בבעיות הלקוחות.

ניהול מוקדי תמיכה

פתרונות לניהול מוקדי תמיכת ה-IT שלך, שירות לקוחות וניהול נכסי IT.

Help Desk תומך ITIL

  • תוכנת IT Help Desk מבוססת web עם יכולות מובנת לניהול נכסים, ניהול פרויקטים ומבוססת על תקני ה-ITIL.
  • בשימוש על ידי למעלה מ-120,000 חברות.
  • תמיכה ב-29 שפות כולל עברית.

Help Desk לספקי שירותי MSP

  • תוכנת IT Help Desk מבוססת web עם יכולות מובנת לניהול נכסים, ניהול פרויקטים, מבוססת על תקני ה-ITIL ומיועדת במיוחד לנותני שירותי MSP.
  • חייבו כל לקוח בצורה יעילה ומדויקת.
  • כל לקוח ניתן לניהול בצורה נפרדת.
  • תמיכה ב-29 שפות כולל עברית.

תמיכת לקוחות וניהול Help Desk

  • תוכנת תמיכה בלקוחות מבוססת web.
  • ניהול פניות של לקוחות, חשבונות ופרטי אנשי קשר.
  • מעקב וניהול של מיילים מלקוחות כפניות של תקלות תוך שימוש במערכת ניהול דואר אלקטרוני יעילה.
  • ניהול מספר חוזי שירות ותוכניות שירות קשורות על מנת לתת שירות בזמן ולחייב בהתאם.

ניהול נכסים

  • גילוי וניטור של כל נכסי ה-IT (חומרה ותוכנה) ממקום אחד.
  • ניהול נכסים שאינם נכסי IT.
  • קבל החלטות מושכלות בנוגע לתכנון ורכישות.
  • ידיעת עלות הבעלות של נכס.
  • הבטחת תאימות רישיון תוכנה.
  • נהל את מחזור החיים המלא של נכס IT.
  • מקסם את היתרונות של נכסים.

תוכנת תמיכה והשתלטות מרחוק

  • אין צורך בהתקנה מוקדמת על מנת להתחיל את ההשתלטות מרחוק. תמיכה במסכים מרובים.
  • הפעלת ההשתלטות מרחוק על פי דרישה גם בתוך הרשת הארגונית וגם מחוצה לה.
  • העברת קבצים, אתחול מחדש והחברות מחדש (גם במצב רגיל וגם במצב בטוח) ותאימות לUAC.
  • פתרון מבוסס web לתמיכה בלקוחות מרוחקים עם מזהה ייחודי להשתלטות (session ID)
  • ידידותי ל-Firewall, העברת נתונים מאובטחים עם SSL ובנוסף 128-bit AES protocol.

תוכנת גישה מרחוק

  • שליטה מרחוק מתקדמת התואמת לתקן HIPAA לפתרון תקלות.
  • למעלה מ-12 כלים שימושיים לפתרון תקלות במהירות.
  • צ'אטים קוליים, וידאו וטקסט על מנת לתקשר בצורה מיטבית על משתמשי הקצה.
  • פתרון בעיות רב משתתפים.
  • אישור משתמש ואפשרות להקליט את ההשתלטות מרחוק.
  • רישום ודוחות בזמן אמת.
  • אפשרויות צריכה על מנת לייעל את העלויות ולהגדיל את הפרודוקטיביות.