IT Help Desk
ושירות לקוחות
קבלת מודעות ושליטה על ה-IT בארגון ועל תמיכה בבעיות הלקוחות.
ניהול מוקדי תמיכה
פתרונות לניהול מוקדי תמיכת ה-IT שלך, שירות לקוחות וניהול נכסי IT.
Help Desk תומך ITIL
- תוכנת IT Help Desk מבוססת web עם יכולות מובנת לניהול נכסים, ניהול פרויקטים ומבוססת על תקני ה-ITIL.
- בשימוש על ידי למעלה מ-120,000 חברות.
- תמיכה ב-29 שפות כולל עברית.
Help Desk לספקי שירותי MSP
- תוכנת IT Help Desk מבוססת web עם יכולות מובנת לניהול נכסים, ניהול פרויקטים, מבוססת על תקני ה-ITIL ומיועדת במיוחד לנותני שירותי MSP.
- חייבו כל לקוח בצורה יעילה ומדויקת.
- כל לקוח ניתן לניהול בצורה נפרדת.
- תמיכה ב-29 שפות כולל עברית.
תמיכת לקוחות וניהול Help Desk
- תוכנת תמיכה בלקוחות מבוססת web.
- ניהול פניות של לקוחות, חשבונות ופרטי אנשי קשר.
- מעקב וניהול של מיילים מלקוחות כפניות של תקלות תוך שימוש במערכת ניהול דואר אלקטרוני יעילה.
- ניהול מספר חוזי שירות ותוכניות שירות קשורות על מנת לתת שירות בזמן ולחייב בהתאם.
ניהול נכסים
- גילוי וניטור של כל נכסי ה-IT (חומרה ותוכנה) ממקום אחד.
- ניהול נכסים שאינם נכסי IT.
- קבל החלטות מושכלות בנוגע לתכנון ורכישות.
- ידיעת עלות הבעלות של נכס.
- הבטחת תאימות רישיון תוכנה.
- נהל את מחזור החיים המלא של נכס IT.
- מקסם את היתרונות של נכסים.
תוכנת תמיכה והשתלטות מרחוק
- אין צורך בהתקנה מוקדמת על מנת להתחיל את ההשתלטות מרחוק. תמיכה במסכים מרובים.
- הפעלת ההשתלטות מרחוק על פי דרישה גם בתוך הרשת הארגונית וגם מחוצה לה.
- העברת קבצים, אתחול מחדש והחברות מחדש (גם במצב רגיל וגם במצב בטוח) ותאימות לUAC.
- פתרון מבוסס web לתמיכה בלקוחות מרוחקים עם מזהה ייחודי להשתלטות (session ID)
- ידידותי ל-Firewall, העברת נתונים מאובטחים עם SSL ובנוסף 128-bit AES protocol.
תוכנת גישה מרחוק
- שליטה מרחוק מתקדמת התואמת לתקן HIPAA לפתרון תקלות.
- למעלה מ-12 כלים שימושיים לפתרון תקלות במהירות.
- צ'אטים קוליים, וידאו וטקסט על מנת לתקשר בצורה מיטבית על משתמשי הקצה.
- פתרון בעיות רב משתתפים.
- אישור משתמש ואפשרות להקליט את ההשתלטות מרחוק.
- רישום ודוחות בזמן אמת.
- אפשרויות צריכה על מנת לייעל את העלויות ולהגדיל את הפרודוקטיביות.