Key Manager Plus
פתרון לניהול מפתחות SSH בחברות ובארגונים
תוכנת ManageEngine Key Manager Plus הינה תוכנה מבוססת רשת המעניקה לך פתרון לניהול מפתחות ה-SSH בחברתך. באמצעות תוכנה זו, אתה יכול לשלוט בצורה מרכזית במפתחות ה-SSH, לנהל מפתחות אלו, לנטר אותם ולערוך ביקורת על כל מעגל החיים שלהם. כך, אתה מסוגל לראות את סביבת ה-SSH שלך בצורה בהירה. האדמיניסטרטורים מקבלים שליטה מלאה על המפתחות וכך יכולים למנוע מראש הפרה של סטנדרטים וכללים.
אילו בעיות פותרת תוכנת ManageEngine Key Manager Plus?
שמירה על מידע שנמצא במעבר תמיד נחשבה היתה למשימה מאתגרת, עבור האדמיניסטרטורים האמונים על האבטחה של מידע זה. בעוד מפתחות SSH סייעו לארגונים לוודא כי מתקיימת אבטחה בעת שמתרחשת התחברות מרחוק או בזמן שמידע מועבר, עדיין קיימים אתגרים שהינם ייחודיים למפתחות דיגיטליים. פעמים רבות, מפתחות SSH נותרים ללא מעקב או ניהול אודותם, ובכך הופכים את הארגון לחשוף בפני מתקפות סייבר. תוכנת ManageEngine Key Manager Plus נוצרה במטרה לפתור קשיים אלו.
ניהול מפתחות SSH באמצעות תוכנת Key Manager Plus
בצע גילוי:
ערוך גילוי של כל מערכות ה-SSH הקיימות ברשת שלך, ובצע ספירה של כל המשתמשים ושל כל המפתחות הפרטיים.
ביצוע רוטציה של מפתחות בתדירות קבועה:
בצע רוטציה של זוגות של מפתחות, באופן אוטומטי ובמרווחי זמן קבועים.
ערוך ביקורת ומעקב קבוע:
ערוך ביקורת ועקוב אחר כל פעילויות המשתמשים, והנפק דוחות בהתאם.
קבע מדיניות הנוגעת לניהול המפתחות:
אכוף את המדיניות שקבעת, אודות יצירה של מפתחות. תוכל גם להסיר את כל המפתחות הקיימים כרגע, כדי שתוכל לפתוח דף חדש, או לחילופין תוכל לבחור להוסיף מפתחות חדשים על אלו הישנים.
איחוד מפתחות ואיחסונם:
לשמור במאוחד את כל מפתחות ה-SSH שנתגלו, במחסן מרכזי ובטוח.
עקוב אחר הקשר שבין המפתחות לבין המשתמשים:
קבל נקודת מבט רחבה והוליסטית על כל הקשרים שבין המשתמשים השונים לבין המפתחות, על פני כל הארגון.
הגבלת גישה:
שייך משאבים ספציפיים למשתמשים השונים, וקבע כללים מדוייקים הנוגעים להרשאות הגישה למשאבים אלו.
אינטגרציה עם האקטיב דיירקטורי:
בצע יבוא של המשתמשים ושל קבוצות המשתמשים מהאקטיב דיירקטורי של חלונות, וכך תוכל גם למנף את מנגנון הזיהוי הקיים בו.
יצירת מפתחות והפצתם:
צור זוגות חדשים של מפתחות, שייך אותם למשתמשים ספציפיים ובצע הפצה של מפתחות אלו למערכות המטרה.
צור התחברות ישירה:
צור חיבור SSH ישיר עם מערכות המטרה.
ציות לנהלים:
נהל את מפתחות ה-SSH בארגונך בצורה טובה יותר, וכך גם תעמוד בדרישות של נהלים בינלאומיים כגון SOX, FISMA, PCI ו-HIPAA.
קבע מראש מועדים לביצוע גיבוי:
צור לוח זמנים אשר בו משימות קבועות, כגון: גילוי מפתחות, ביצוע רוטציה במפתחות אלו וכן הנפקת דוחות.
התאמה אישית אפקטיבית לצרכיך
בצע התאמה אישית, וכן ייצא את הדוחות ותזמן את המועדים שלהם:
אתה יכול לעצב את הדוחות ולבצע בהם שינויים באמצעות פילטרים המגיעים עם תוכנת M365 Manager Plus. לאחר מכן אתה יכול לייצא את הדוחות בפורמטים שונים, או לקבוע מראש את הזמנים בהם אתה רוצה שדוחות אלו ישלחו לתוך תיבת הדואר הנכנס שלך.
דוחות ולוחות מחוונים מוטמעים:
שלב דוחות ספציפיים, או אפילו את כל הדשבורד, בדפי אינטרנט אחרים או הטמע אותם ב-wiki כלשהו. כך, תוכל לשתף מידע עם צוותים אחרים.
תן לאחר את הסמכות להנפיק דוחות:
באופן בטוח, אפשר לאחרים לבצע את משימות הנפקת הדוחות הנוגעים למיקרוסופט 365. אתה יכול לאפשר לטכנאי ה-help desk או לאנשי צוות מערכות המידע אפשרות להנפיק את הדוחות, וזאת, עדיין מבלי לתת להם גישה מלאה למרכז האדמיניסטרציה של אופיס 365.