SupportCenter Plus

מה זה SupportCenter Plus?

SupportCenter Plus היא תוכנת תמיכת לקוחות מבוססת web המאפשרת לארגונים לנהל את פרטי הלקוחות ואת הסכמי השירות שלהם. בעזרת התוכנה ניתן לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר.

למה SupportCenter Plus?

תמיכה רב קווית:

דואר אלקטרוני, טלפון, פורטל, רשת חברתית והרשימה הולכת וגדלה. לא משנה באיזה אופן בוחר הלקוח לתקשר, הכל מופיע במסך אחד.

ניהול חשבונות ואנשי קשר:

ניהול פרטי לקוחות כולל מוצרים/שירותים שנרכשו, חוזים, היררכית הארגון שלהם וכו'.

ניהול חוזים ו-SLA:

ניהול מספר חוזי שירות ותוכניות תמיכה מקושרות על מנת להעניק את השירות בזמן ולחייב את הלקוח בהתאם.

בקשת מעקב ואוטומציה:

ביצוע אוטומציה של תהליכי יצירה, ארגון ומעקב אחר בקשות.

 מאגר ידע:

בניית מאגר ידע בפשטות המאוגד לפי נושאים על מנת לאפשר גישה יותר נוחה. מונע בזבוז זמן על פניות חוזרות.

 מעקב אחר זמני שירות וגבייה:

ריכוז המעקב אחר זמן הטיפול בלקוחות במקום אחד. שימוש בפילטרים על מנת להבין לעומק את ניצול הזמן.

 יחידות עסקיות:

מאפשר לכל מחלקה בארגון להגדיר קונפיגרציה רלוונטית למוצר/שירות שלהם ולפעול כיחידה עצמאית.

פורטל שירות עצמי:

יצירת פורטל שירות עצמי המאפשר ללקוח להזין בקשות, לעקוב אחריהם, לחפש במאגרי הידע ולהריץ דוחות.

דוחות, Dashboard ו-KPI:

קבלת כל המידע מה-Help Desk בזמן אמת דרך דוחות ו-Dashboards אינטואטיבים ונוחים לשימוש.

יתרונות נוספים

גישה בנייד

מאפשר לנציגי שירות גישה שרך הנייד ל-SupportCenter Plus. שרת הנייד תואם לשימוש עם iPhone, Android, Blackberry וטלפונים חכמים נוספים.

תמיכה רב-לשונית

מתן תחושה נעימה ללקוח עם ממשק בשפת האם שלו. SupportCenter Plus קיימת ב-16 שפות.

תוספות ואינטגרציות

מאפשר ליישומים אחרים בארגון לתקשר עם SupportCenter Plus ולחלוק איתו מידע דרך ממשק תכנות היישומים (API) של SupportCenter Plus.

ארגונים המשתמשים ב-SupportCenter Plus