מאגרי תוכנה בע"מ

מאגרי תוכנה נוסדה בשנת 1992 ומושבה ברעננה. החברה מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות ובהפצת מוצריהן בישראל. כיום היא אחת מן החברות המובילות בארץ בתחום זה, ומייצגת עשרות חברות זרות לצורך הפצת מוצרי התוכנה שלהן בשוק הישראלי המקומי. מאגרי תוכנה משרתת בנאמנות מזה שנים את גורמי הביטחון בישראל, את משרדי הממשלה השונים, מוסדות אקדמיים (אוניברסיטאות, מכללות ומוסדות חינוך אחרים), וכן את ענף ההיי-טק. מספר לקוחותיה של מאגרי תוכנה הינו כ-8,000 חברות וארגונים בישראל, והמספר הולך וגדל עם השנים ונמצא במגמת עליה מתמדת.

שמה של מאגרי תוכנה בע"מ עבר משך שנים מפה לאוזן, ללא צורך בפרסום יזום, וצבר מוניטין גבוה בקרב העוסקים בענף ההיי-טק והתוכנה, כחברה המספקת במהירות שיא כל תוכנה הנדרשת על ידי הלקוח, בין אם המדובר בתוכנה פופולארית ונפוצה ובין אם מדובר במוצר ספציפי וייחודי – בכל מקרה, ידוע כי הדרך המהירה והיעילה ביותר לרכוש תוכנות היום היא באמצעות פניה לחברה, אשר תספק את המוצר תוך זמן קצר ובמחיר תחרותי – בדרך כלל במחיר נמוך מן המחיר המומלץ לצרכן באתר יצרן התוכנה.

מאגרי תוכנה מצליחה לספק תוכנות במחירים תחרותיים, אשר מגיעים ללקוח על גבי תקליטור ובנוסף באמצעות דואר אלקטרוני. התקליטורים נמסרים באמצעות דואר שליחים איכותי ואמין, המבטיח כי לא תהינה תקלות במסירה וכי המוצרים יגיעו לידיו של המזמין במהירות ובבטחה, ויכללו תוכנה, תיעוד ורשיונות.
מאגרי תוכנה נעזרת בשירותי השליחים הטובים והידועים בעולם כאשר עולה הצורך לבצע שליחות פיסית מחו"ל (בהבדל ממשלוח אלקטרוני). חברות בינלאומיות כגון FedEx, DHL ו- UPS דואגות להביא את המוצר מכל נקודה בעולם לישראל, ובישראל פועלת באמצעות "שיגור אביב" כאשר קיימת האופציה לבצע מעקב על התקדמות החבילה בדרכה כדי לדעת מתי בדיוק היא אמורה להגיע לידי הלקוח. באופן כזה, יכול הלקוח לדעת בצורה מדויקת להפליא מתי תימסר לידו התוכנה הנחוצה לו.

מאגרי תוכנה בע"מ ידועה בשירות הנעים ומסביר הפנים שהיא מספקת, תוך שהיא שמה את הצורך של הלקוח לרכישה במחיר סביר ולמהירות הספקה גבוהה בעדיפות העליונה.
באתר האינטרנט של מאגרי תוכנה ניתן לצפות ברשימת החברות המיוצגות על ידינו. נא עיין ברשימת החברות המיוצגות על ידינו בישראל, ובקש מאתנו הצעת מחיר על מוצר ממוצריהן הנחוץ לך. סביר מאוד שתופתע מן המחיר שנוכל להציע לך – נמוך מכפי ששיערת. בנוסף, אל תהסס לפנות אלינו בבקשה כי נספק לך מוצר ייחודי אשר עד היום לא חשבת שיש מי שמביא אותו לישראל… אנו נשמח ליצור קשר עם החברה המייצרת או נביאו באמצעות רשת מפיצים בינלאומית אליה אנו קשורים במחיר תחרותי.

manageengine

ManageEngine הוקמה בשנת 1996 בשם AdventNet כחברת ניהול רשתות ומאז לא הפסקנו לעבוד. בשנת 2001, ManageEngine נהפכה לחטיבה תחת Zoho Corporation המתמקדת בפיתוח וקידום מוצרי הנותנים פתרונות ל-IT.

0 +
מנהלי מערכת
10/ 0
מהחברות המובילות בעולם
0 +
לקוחת ברחבי העולם

סמכו עלינו בניהול ה-IT שלכם...

Bringing
IT Together

ManageEngine היא חטיבת ניהול ה-IT של Zoho Corporation. אנו נותנים מייצרים פתרונות נוחים שמאפשרים לנהל את ה-IT בארגון בצורה מיטבית ,ללא קשר לגודל או תקציב.

ManageEngine מייצרת תוכנות לניהול IT המקיפות את כל התחומים החשובים לכם תוך מתן דגש על הפיכת העבודה שלך לקלה יותר. ברשותנו למעלה מ-90 מוצרים וכלים ללא עלות המכסים את כל הצרכים שלך ב-IT במחירים אטרקטיביים.

החל מניהול רשתות ומכשירים וכלה בתוכנות אבטחה ותוכנות Help Desk, אנו מביאים את ה-IT ומדגישים את השילוביות בין התחומים השונים על מנת לייעל את ה-IT שלך.

Managing
IT together

אנו מציעים למעלה מ-90 כלים שיסייעו לכם לנהל את כל פעולות ותחומי ה-IT: רשתות, שרתים, יישומים, Help Desk, Active Directory, אבטחה, עמדות קצה ומכשירים סלולאריים. בנינו את כל הכלים שלנו מהיסוד עם אינטגרציות והדדיות על מנת לוודא שתוכלו לנהל את ה-IT שלכם ביחד וביעילות.

בדקו את כל האינטגרציות שתוכנות ה-Help Desk שלנו מספקות, כלי ניטור הרשת שלנו והפתרון המשולב שלנו לניהול ה-Active Directory וניהול logs.

Simplifying
IT together

אנו מעוניינים להפוך את ניהול ה-IT לפשוט. ולא, איננו מתכוונים לוותר על פונקציונליות. אנו מפתחים מוצרים עם פונקציונליות מלאה, כל מה שאתם צריכים בממשק משתמש נוח שיגרום לך להנות מהדרך. בנוסף לכך, התוכנות שלנו קלות להורדה, להתקנה, להגדרה ולהטמעה ברחבי הארגון ללא צורך בתמיכה.

פילוסופיית המוצרים שלנו מונעת על ידך והצרכים שלך ולכן בנינו צוותי מחקר ופיתוח (R&D) כדי להעמיק את הצרכים ולטייב את הפיתוח. יש לנו למעלה מ-4,000 עובדים שעובדים מסביב לשעון על מנת להפוך את הבקשות והצרכים שלך למציאות וכולנו משתמשים במוצרי ManageEngine. המוצרים שלנו לא מוגבלים בגודל הארגון שלך ואם יש צורך בעתיד תוכל לשדרג את התוכנה שברשותך.

Valuing
IT together

יקר יותר לא תמיד אומר טוב יותר. בפועל, מיקדנו את המאמצים שלנו בפתרונות שהונדסו "ביתיים" שפותחו אצלנו ונוקטים בגישה פשוטה ושקופה על מנת לספק תוכנות לניהול IT לעסקים הזקוקים לכך. אנחנו לא משלמים תוספות שכר עבור אנשי מכירות או יועצים יקרים ואנחנו מעברים לך את החסכון בעלויות אלו כך שתקבל מוצרים מעולים במחירים אטרקטיביים. לתמחור אין עלויות נסתרות והוא זמין לך ברשת.

Bringing Your
IT Together

בסופו של יום, ה-IT שלך עוסק בצרכים שלך. כאשר את מתכונן לאתגרי ניהול ה-IT העומדים לפניך, אנו נוביל עבורך את הדרך עם פתרונות חדשים, אינטגרציות בין מערכות ונביא את הקידמה אליך. כל זה יכול לקרות רק מחברה המסורה ללקוחותיה. כחטיבה של Zoho Corporation, אנו נמשיך לדחוף בצורה הדוקה את מערך ניהול ה-IT על מנת שיתאים גם לצרכים העתידיים שלך.

נסו את המוצרים שלנו, בחינם.