Software Sources - מאגרי תוכנה
  • 1
SupportCenter Plus
SupportCenter Plus
 
SupportCenter Plus היא תוכנת תמיכת לקוחות מבוססת web המאפשרת לארגונים לנהל את פרטי הלקוחות ואת הסכמי השירות שלהם. בעזרת התוכנה ניתן לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר.
 
למה SupportCenter Plus?
 
 תמיכה רב קווית
דואר אלקטרוני, טלפון, פורטל, רשת חברתית והרשימה הולכת וגדלה. לא משנה באיזה אופן בוחר הלקוח לתקשר, הכל מופיע במסך אחד.
 בקשת מעקב ואוטומציה
ביצוע אוטומציה של תהליכי יצירה, ארגון ומעקב אחר בקשות.
 יחידות עסקיות
מאפשר לכל מחלקה בארגון להגדיר קונפיגרציה רלוונטית למוצר/שירות שלהם ולפעול כיחידה עצמאית.
 ניהול חשבונות ואנשי קשר
ניהול פרטי לקוחות כולל מוצרים/שירותים שנרכשו, חוזים, היררכית הארגון שלהם וכו'.
 מאגר ידע
בניית מאגר ידע בפשטות המאוגד לפי נושאים על מנת לאפשר גישה יותר נוחה. מונע בזבוז זמן על פניות חוזרות.
 פורטל שירות עצמי
יצירת פורטל שירות עצמי המאפשר ללקוח להזין בקשות, לעקוב אחריהם, לחפש במאגרי הידע ולהריץ דוחות.
ניהול חוזים ו-SLA
ניהול מספר חוזי שירות ותוכניות תמיכה מקושרות על מנת להעניק את השירות בזמן ולחייב את הלקוח בהתאם.
 מעקב אחר זמני שירות וגבייה
ריכוז המעקב אחר זמן הטיפול בלקוחות במקום אחד. שימוש בפילטרים על מנת להבין לעומק את ניצול הזמן.
 דוחות, Dashboard ו-KPI
קבלת כל המידע מה-Help Desk בזמן אמת דרך דוחות ו-Dashboards אינטואטיבים ונוחים לשימוש.
 
 
יתרונות נוספים
 
 
גישה בנייד
מאפשר לנציגי שירות גישה שרך הנייד ל-SupportCenter Plus. שרת הנייד תואם לשימוש עם iPhoneAndroidBlackberry וטלפונים חכמים נוספים.
 
תמיכה רב-לשונית
מתן תחושה נעימה ללקוח עם ממשק בשפת האם שלו. SupportCenter Plus קיימת ב-16 שפות. 
 
תוספות ואינטגרציות
מאפשר ליישומים אחרים בארגון לתקשר עם SupportCenter Plus ולחלוק איתו מידע דרך ממשק תכנות היישומים (API)  של SupportCenter Plus.

השוואת גרסאות קיימות
 
Standard - Free Edition Professional Enterprise
Request Tracking  -  
Knowledge Base  -  
SLA Management  -  
Help Desk Reports  -  
Accounts & Contact Management  -  
Tasks & Events  -  
Help Desk Management  -  
Customer Portal  -  
Contract Management  -  
Product Catalog  -  
Active Directory Integration  -  
Dashboards  -  
Survey  -  

 
a3 Business Units
Help Desk Management  -  
Customer Portal  -  
Contract Management  -  
Product Catalog  -  
Active Directory Integration  -  
Dashboards  -  
Survey  -  
API  -  
a10 Business Units
 
 


ארגונים המשתמשים ב-SupportCenter Plus

 
איך זה עובד


SupportCenter Plus תומכת ב:

פלטפורמות: Windows 9x, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Linux
דפדפנים: Internet Explorer 7 ומעלה, Firefox 3 ומעלה, Chrome
שרתים: Windows 2000 / 2003, Windows 2008 R2 (32 bit, 64 bit), Linux Servers, VM Ware
בסיסי נתונים: PostgreSQL 9.2, MSSQL 2003, 2005, 2008, 2008 R2, MySQL 4.0


מצגת בעברית על התוכנה
 
 
http://www.manageengine.com/products/support-center/help/adminguide/index.htmlלמדריך לאדמיניסטרטור (בשפה האנגלית), לחץ כאן:
http://www.manageengine.com/products/support-center/help/installationguide/index.htmlלמדריך ההתקנה (בשפה האנגלית), לחץ כאן: