Software Sources - מאגרי תוכנה
  • 1
ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus
 
תוכנת מוקד תמיכה שהעולם אוהב
 
ServiceDesk Plus היא תוכנת מוקד תמיכה (Help Desk) עם יכולת ניהול פרויקטים ונכסים הבנויה בסביבת ITIL. התוכנה תומכת ב-29 שפות ונמצאת בשימוש בלמעלה מ-85,000 חברות, ב-186 מדינות, לניהול הנכסים שלהם וה-IT Help Desk.

 
סקירה של ServiceDesk Plus


 
למה להשתמש ב-ServiceDesk Plus?
 
ניהול תקלות
השב את המערכת לתפקוד מלא במהירות בעזרת ניהול התקלות המקיף.
ניהול בעיות
טיפול אפקטיבי בשורש הבעיה על מנת למנוע את חזרתה.
ניהול שינויים
טיפול מיידי בכל שינוי בתשתית ה-IT.
קטלוג שירותים
הצגת השירותים המוצעים, קונפיגרציית workflow, אוטומציה לכל קטגוריית שירות ומתן שירותים בזמן.
CMDB
עקוב ונהל את כל ה-CI במאגר אחד. שקיפות גבוהה יותר של נכסים כתוצאה מהכרת הקשרים  ביניהם ותלות של כל CI.
ניהול רכש וחוזים
מאחסן את מחזור החיים המלא של הזמנת רכש (מרגע יצירתה ועד קבלת המוצר) ושל כל חוזה רכישה ובך מסייע לארגן את הוצאות ה-IT שלך.
דוחות
דע מה קורה ב-Helpdesk בעזרת מודולי דיווח אינטואטיבים ו-Dashboard אינטראקטיביים.
אינטגרציה
משתלב עם פלטפורמות רבות החל מכלי ניטור וניהול משתמשים ועד רכיבים מבוססי API על מנת לחסוך בזמן ומשאבים.
ניהול נכסים
בעזרת פונקצית ניהול נכסים ניתן לקבל דיווח מדויק של כלל הנכסים בארגון. סרוק ועדכן את כל הנכסים/צמתים (nodes) אוטומטית.
ניהול פרויקטים IT
מודול ניהול פרויקטים ב-ServiceDesk Plus הוא פתרון מוטמע אשר משלב ניהול פרויקטים עם IT Help Desk. בזכות שילוב מודול ניהול פרויקטים עם ServiceDesk Plus, הניהול הופך לפשוט יותר עבור מנהלי IT. זו דרך נפלאה לשתף פעולה עם צוותים שונים ומומחים.ניתן לעקוב ולנהל כל פרויקט בקלות, לא משנה גודלו.
 
 
תעשיות המשתמשות ב-ServiceDesk Plus
 
ServiceDesk Plus Facts!

 
השוואת גרסאות:
Enterprise
Help Desk + ITIL + Asset + Project
Professional
Help Desk + Asset Management
Standard - Free Edition
Help Desk Software
Incident Management  -  
Asset Management  -  
Problem Management  -  
Service Catalog  -  
Change Management  -  
CMDB  -  
IT Project Management  -  
 
Help Desk Management  -  
Agent based Asset Management  -  
Software Asset Management  -  
Asset Inventory Reports  -  
Purchase & Contracts Management  -  
(IT Project Management (Add-On  -  
 
Self-Service Portal  -  
Knowledge Base  -  
Multi-site Support  -  
SLA Management  -  
Help Desk Reports  -  
(IT Project Management (Add-On  -  



מצגת בעברית על התוכנה

 

למדריך לאדמיניסטרטור (בשפה האנגלית), לחץ כאן: http://www.manageengine.com/products/service-desk/help/adminguide/index.html
למדריך ההתקנה (בשפה האנגלית), לחץ כאן: http://www.manageengine.com/products/service-desk/help/ManageEngine_ServiceDeskPlus_Help_InstallationGuide.pdf